VII-დღე
წინა მოდულებში ჩვენ მოვირგეთ მოსწავლის როლი , რათა მოსწავლის მიერ შექმნილი სავარაუდო ნაშრომის ნიმუში მოგვემზადებინა; შემდეგ დავუბრუნდით ჩვენს როლს და შევადგინეთ სავარაუდო შეფასების გეგმა . წყვილებსი ერთმანეტ სევუფასეტ პრეზენტაცია და ვიმსჯელეთ შეფასების რუბრიკებზე. რაც დაგვეხმარა გავაუმჯობესოთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი და შეფასების სტრატეგიები.გამოვყავით მოსწავლის მრავალმხრივი ინტელექტი. შევისწავლეთ თუ როგორ მოვახდინოთ დიფერენცირებული სწავლებ. დავაკვშირე და ჩემს გეგმაში ჩავწერე დიფერენცირება სახვადასხავ შესაძლებლობის მოსწავლეებზე
No comments:
Post a Comment